FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
XJ Polift nieupalany
Autor Wiadomość
polsal 

Dołączył: 29 Lis 2017
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Październik 2021, 21:22   XJ Polift nieupalany

Dzień dobry,

Podaję link do otomoto, tam są wszystkie najważniejsze informacje, zdjęcia i kontakt.
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6Ea4GW.html

Samochód obecnie znajduje się w Szwajcarii. Dla forumowiczów dodam, że w zestawie z samochodem kratka bagażowa, uchwyty do szarpania przód/tył i specjalny montaż na koło zapasowe zaprojektowane i wykonane przez forumowego kolegę Gregor887 :)
Samochód podniesiony o 2 cale na częściach Old Man Emu.
_________________
Jeep XJ Limited, 4.0L, NP242, automat, 2000r
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1181
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Październik 2021, 08:17   

Miałem to auto dość długo u siebie w garażu. Rzadko się trafia tak zadbany egzemplarz. I nie jestem na procencie, mówię jak jest. Miejskie wozidło, gotowe do turystyki. Szkoda go w teren.
Z ciekawości - jak Szwajcarzy podeszli do tych przeróbek w Jeepku? Robiłem kiedyś Terano do Austrii, mimo obaw właściciela przeszło na przeglądach.

Dawno temu byłem w Wildhaus na urlopie :)
Pozdrawiam.
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
polsal 

Dołączył: 29 Lis 2017
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Październik 2021, 11:25   

Do rejestracji w Szwajcarii musiałem zdobyć Certificate of Conformity z polskiego oddziału Jeepa, to była największa zabawa, papierologia.

Przedniej belki w ogóle nie zauważyli, tak samo jak 2" liftu, żadnych pytań. Mocowanie koła było zdemontowane. Tylną belkę kazali zdemontować, bo nie było tabliczki znamionowej :roll: Pan pochwalił, że wyspawane profesjonalnie, więc może mogę wrócić do sklepu co mi to sprzedał i wydadzą duplikat tabliczki :D Ostatecznie badanie zostało podbite, belka i montaż założone ponownie. Modyfikacje w Szwajcarii to trochę szara strefa, zdaża się że ludzie koła przekładają na badania techniczne, bo rozmiar musi być zgodny z instrukcją. Na ulicy widać sporo mocno zmodyfikowanych terenówek, Patrole po 4" lifu, więc najwyraźniej mój kontroler był czepialski.

Więcej problemu miał chłop z gazem, bo u nich to jest tak rzadkie, że musiał się dopytać kolegów jak wyglądają procedury i o jakie papiery ma mnie pytać ;)
_________________
Jeep XJ Limited, 4.0L, NP242, automat, 2000r
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1181
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Październik 2021, 11:57   

polsal napisał/a:
Tylną belkę kazali zdemontować, bo nie było tabliczki znamionowej :roll:

Tak się zdarza. Przy piaskowaniu przed lakierowaniem nalepka znika 8-) . Problem się robi, jak nie można tego odtworzyć. Może tabliczka zastępcza :ikon23:
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
polsal 

Dołączył: 29 Lis 2017
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Listopad 2021, 20:22   

AKTUALIZACJA, samochód został fizycznie sprowadzony do Polski (po prostu nim przyjechałem na kołach...)

można go obejrzeć pod 3miastem
_________________
Jeep XJ Limited, 4.0L, NP242, automat, 2000r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 11