FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
Wiązki elektryczne
Autor Wiadomość
marcin.felicki@ 


Dołączył: 27 Sie 2019
Posty: 15
Skąd: Zgierz
Wysłany: 15 Czerwiec 2021, 19:10   Wiązki elektryczne

Witam
Panowie wie może ktoś czy wiązka silnika renix będzie pasować pod wiązkę w kabinie po silniku 2.5 Pb robię przekładkę silnika I nie wiem czy próć środek czy nie a nóż podejdzie 😄
Za wszelkie info jak i wskazówki co do przekładki z góry dziękuję 👍
_________________
Marcin Felicki
Jeep Cherokee 2.5 Pb 93r
 
 
Tetragamatron 
Dawid

Dołączył: 29 Cze 2020
Pochwał: 7
Posty: 349
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16 Czerwiec 2021, 14:52   

"Zamiana Renix na HO:



Metoda #1: zamień silnik/głowicę HO, zachowaj wlot/wydech Renix/TB, itp. (musisz jakoś dopasować wlot do głowicy)



Metoda #2: zamień silnik HO/głowicę/kolektory/TB, ale zachowaj sterowanie i czujniki Renix



Metoda #3: zamień silnik/głowicę/kolektory HO i system sterowania silnikiem HO.



wybrałem #2,

najtrudniejszą częścią było dostosowanie czujnika położenia przepustnicy renix do korpusu przepustnicy HO.

Jeśli masz automat, będziesz miał dwa TPS do zamiany (ponieważ auto tranny ma swój własny TPS).



Musieliśmy również przekierować przewody paliwowe Renix, aby umieścić je we właściwych miejscach dla szyny paliwowej HO.



Zamień wszystkie czujniki Renix na silnik HO, zdobądź głowicę HO, wyeliminuj EGR (może być problem, jeśli sprawdzą emisje w twojej okolicy), zamień alternator Mopar na alternator GM Renixa i jesteś prawie na miejscu.





Moja wymiana była trochę bardziej skomplikowana, ponieważ użyłem YJ 4.0L (inny napęd akcesoriów, różne wsporniki mocowania silnika, brak adaptera filtra oleju 90* itp.).

"


"Opublikowany 22 stycznia 2011
Nie musisz ponownie okablować całej ciężarówki. Nie musisz żyć z niedopasowanymi portami dolotowymi. Całkowicie możliwe jest wrzucenie całego silnika HO bez prawie żadnych modyfikacji okablowania.



Użyj kolektorów HO (i rury wydechowej, jak wspomniano wcześniej). Będziesz musiał dostosować Renix TPS do korpusu przepustnicy HO i zamienić wszystkie pozostałe czujniki. Jeden z nadajników temperatury zostaje przeniesiony do obudowy termostatu, więc okablowanie do tego będzie musiało zostać przekierowane. Ktoś robi zestaw do adaptacji TPS (Hesco?), ale jeśli jesteś kreatywny, możesz to zrobić sam. Będziesz także potrzebował Dystrybutora Renix. Filtr oleju HO koliduje z kanistorem EVAP, więc musisz albo wymienić adapter filtra, albo przenieść kanistor. Będziesz potrzebować przewodów próżniowych HO i airboxa, a także kabla przepustnicy HO. Nawiasem mówiąc, toczy się debata, czy bloki HO są gwintowane dla czujnika stuków, mój blok z 1993 roku był. Myślę, że prawdopodobnie najtrudniejszą częścią było zajmowanie się różnymi przewodami paliwowymi. Użyłem niektórych linii i osprzętu z rynku wtórnego, aby dostosować szynę paliwową HO do linii Renix. Mój przyjaciel prowadził bardzo podobną konfigurację wsporników, aby zachować szynę Renix.



Pewnie o czymś zapomniałem, ale tak zrobiłem. O wiele łatwiejsze niż rozwalanie całej kabiny (w każdym razie moim zdaniem) i działa świetnie.





edit: tak, co powiedział jpnjim. I zapomniałem alternatora (i wsporników). Aha i to jeszcze tylko jeden TPS z auto, ma tylko dwie wtyczki."


jak byś szukał jeszcze jakiś podpowiedzi to znajdziesz w tym temacie

https://comancheclub.com/topic/26267-renix-to-ho-swap/

( dotyczy silnika 4.0 ale okablowanie cie tylko interesuje )
_________________
XJ limited 2.5 TD i kilka motocykli :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,291 sekundy. Zapytań do SQL: 11