FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróbka prawego drążka kierowniczego.
Autor Wiadomość
Curtis88 


Dołączył: 24 Mar 2015
Pochwał: 7
Posty: 604
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Styczeń 2016, 21:40   Przeróbka prawego drążka kierowniczego.

To co dziś odkryłem przerosło moje oczekiwania- końcówka prawego drążka kierowniczego jest niewymienna :D A ja ten sworzeń nawalałem z młotka, bo potrzebowałem odpiąć zwrotnicę. Niestety, zdałem sobie z tego sprawę jak śruba sworznia wyglądała jak rozkwaszona kapusta.

Pytanie: czy ten cholernie idiotyczny drążek jest to rura czy pręt?
Czy można uciąć ten zespolony sworzeń, nagwintować i zastosować normalną, wymienną końcówkę drążka kierowniczego? Czy to delikatne wygięcie przed sworzniem jest do czegoś bardzo potrzebne i niezbędne?

Tutaj widać przy końcówce jak jest wygięta:



Myślałem, żeby urżnąć tę końcówkę, i nagwintować zaznaczony odcinek:


_________________

 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1216
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Styczeń 2016, 22:33   

Curtis88 napisał/a:
czy ten cholernie idiotyczny drążek jest to rura czy pręt?

Pręt i to nie byle jakiej twardości.
Curtis88 napisał/a:
Czy można uciąć ten zespolony sworzeń, nagwintować i zastosować normalną, wymienną końcówkę drążka kierowniczego?

A kto bogatemu zabroni jeść kartofle? :mrgreen:
Ja tak zrobiłem 8-)
Curtis88 napisał/a:
Czy to delikatne wygięcie przed sworzniem jest do czegoś bardzo potrzebne

Jest potrzebne.
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
Curtis88 


Dołączył: 24 Mar 2015
Pochwał: 7
Posty: 604
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Styczeń 2016, 23:35   

Cytat:
Jest potrzebne.


O żesz... No to jak to zrobić? Jak odetnę końcówkę zaraz za sworzniem, no to mi pręta na gwint nie starczy? I on w ogóle jest tam spłaszczony, więc kolejny problem...

Masz może jakieś zdjęcie jak to u Ciebie wygląda?
_________________

 
 
Fazziu 

Dołączył: 27 Sie 2015
Pochwał: 1
Posty: 52
Skąd: K-Koźle
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 05:50   

mnie też czeka wymiana i myślałem nad taką opcja, fajnie jak by było jakieś foto :mrgreen:
_________________
Jeep Cherokee 4.0 H.O. 93"
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1216
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 09:48   

Tak wyszło

_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
Curtis88 


Dołączył: 24 Mar 2015
Pochwał: 7
Posty: 604
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 10:15   

Czyli zastosowałeś końcówkę już wygiętą za gwintem, pod odpowiednim kątem, zgadza się?
_________________

 
 
Bestia 
Bestia


Dołączył: 14 Sie 2012
Pochwał: 11
Posty: 1125
Skąd: Ślęża
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 10:57   

Zamów sobie zestaw u Darka, dostaniesz mega gruby drążek ze zmiennymi końcówkami. Działa to pięknie i będziesz miał spokój. Ja taki mam i szczerze polecam

http://xj-jeep.com/194/dr...z-duzym-liftem/
_________________
Parcheł - Y61 98r. - M57
Alien - Samurai - Zmota Extreme
Toytoyka - LJ70 90r. M52 B28 - Wyczyn

Król Złom - YJ 88r. 4.0 + AW4 - Był.
Zyziu - XJ 98r. 4.0 lift 6,5RC - Był.
Rajdek - Samurai - Seria - Był.
 
 
 
Curtis88 


Dołączył: 24 Mar 2015
Pochwał: 7
Posty: 604
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Styczeń 2016, 11:37   

Widzisz, trzy drążki plus końcówki i wychodzi 1400zł.
Za dużo...
Ponieważ jak tylko dojadę swoje mosty, hamulce itd chcę zainstalować mosty z wj z quadra drive. Więc głupio iść w koszty na starych mostach.
_________________

 
 
aaRybs0n87 

Dołączył: 13 Lis 2022
Posty: 3
Wysłany: 16 Marzec 2023, 12:13   

Gregor887 napisał/a:
Tak wyszło

[url=http://images68.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]


Witam kolege a mozesz mi podpowiedziec jaki jest gwint na koncowce drazka ???
_________________
xj life :D
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1216
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Marzec 2023, 12:21   

I liczysz na to, że po tylu latach moja pamięć jeszcze działa?
Dziękuję za komplement :lol:
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1216
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Marzec 2023, 12:25   

Znalazłem prawie nieużywaną narzynkę M22x1,5. Być może to do końcówki w XJ. Nie mam teraz możliwości zmierzenia z natury.
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
aaRybs0n87 

Dołączył: 13 Lis 2022
Posty: 3
Wysłany: 16 Marzec 2023, 12:26   

Gregor887 napisał/a:
I liczysz na to, że po tylu latach moja pamięć jeszcze działa?
Dziękuję za komplement :lol:



Mialem cicha nadzieje ze pamietasz ;)

To bedzie pewnie gwint amerykanski tylko zatsanawiam sie nad skokiem poniewaz niemam grzebienia ani projektora zeby sprawdzic 😜
_________________
xj life :D
 
 
aaRybs0n87 

Dołączył: 13 Lis 2022
Posty: 3
Wysłany: 16 Marzec 2023, 12:37   

Gregor887 napisał/a:
Znalazłem prawie nieużywaną narzynkę M22x1,5. Być może to do końcówki w XJ. Nie mam teraz możliwości zmierzenia z natury.



M22x1.5 to napewno gwint ktory wystepuje na panhardzie bo jestem po zrobieniu uchwutu do budy
_________________
xj life :D
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1216
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Marzec 2023, 12:54   

Nie wszystko w Jeepie jest na amerykańską modłę. Tym bardziej w moim.
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,072 sekundy. Zapytań do SQL: 11