FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
Ogranicznik skrętu a koło
Autor Wiadomość
Robertoxj 


Dołączył: 04 Lip 2018
Pochwał: 2
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 18:23   Ogranicznik skrętu a koło

Cześć,
Czy ktoś stosował regulację ogranicznika skrętu. Fabrycznie jest mały spawik.
Nowe opony trą mi nieco o dolny wahacz przy maks skrecie (tylko lewe kolo).
Rozumiem, że spiłowanie tego spawu i regulacja ogranicznika , nie będzie miała żadnych konsekwencji po za mniejszym promieniem skrętu?
 
 
rzel 


Dołączył: 22 Mar 2013
Pochwał: 43
Posty: 845
Skąd: rzeszowskie
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 20:24   

może masz tylko przyspawaną nakrętkę jak tutaj https://wranglertjforum.com/threads/how-to-adjust-the-steering-stops-on-your-tj.3230/

można założyć wahacze z wj i zachować obecny promień skrętu; one są już fabrycznie wyprofilowane pod skręcające koło

_________________
XJ 4.0
http://jeepcherokee.pl.tl/
 
 
 
Robertoxj 


Dołączył: 04 Lip 2018
Pochwał: 2
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 20:58   

rzel napisał/a:
może masz tylko przyspawaną nakrętkę jak tutaj https://wranglertjforum.com/threads/how-to-adjust-the-steering-stops-on-your-tj.3230/

można założyć wahacze z wj i zachować obecny promień skrętu; one są już fabrycznie wyprofilowane pod skręcające koło

[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/d5366af6d906.jpg]Obrazek[/url]


Dziękuję za pomocną odpowiedz
Chyba mam faktycznie jak w TJ z tą nakrętka.
Co do Wahaczy z WJ w XJ, kiedyś mi się obiło o uszy. One są chyba oprócz wyprofilowania pod skrecone koło , również bardziej zalecane pod lift 3 cale i tp od fabrycznych XJotowskich ?
Wiem , że powienienem dać regulowane i tp. Ale narazie jest jak jest.
A Ty jeździsz na WJotowskich dolnych wahaczach ?
 
 
rzel 


Dołączył: 22 Mar 2013
Pochwał: 43
Posty: 845
Skąd: rzeszowskie
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 21:04   

tak to foto mojego xj z całym przodem z wj, ale wcześniej miałem te wahacze z fabrycznymi gratami xj
_________________
XJ 4.0
http://jeepcherokee.pl.tl/
 
 
 
Robertoxj 


Dołączył: 04 Lip 2018
Pochwał: 2
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 21:10   

Widać że same korzyści z wahaczy WJotowskich. oprocz cennego wyprofilowania nie maja tego kołnierza jak XJ o ktore haczy guma.
Czy montaż wymaga jakiś przeróbek ?
 
 
rzel 


Dołączył: 22 Mar 2013
Pochwał: 43
Posty: 845
Skąd: rzeszowskie
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 21:12   

z tego co pamiętam tulejka nie mieści się na szerokość w mocowanie przy budzie i trzeba uciąć końcówkę flexem i to wszystko
_________________
XJ 4.0
http://jeepcherokee.pl.tl/
 
 
 
Robertoxj 


Dołączył: 04 Lip 2018
Pochwał: 2
Posty: 93
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Czerwiec 2020, 21:46   

rzel napisał/a:
z tego co pamiętam tulejka nie mieści się na szerokość w mocowanie przy budzie i trzeba uciąć końcówkę flexem i to wszystko

Rozumiem, dziekuje
Wahacze WJ lepiej kupic używane oryginaly niz nowe NTY (pewnie są cienkie ;) ) ?
 
 
rzel 


Dołączył: 22 Mar 2013
Pochwał: 43
Posty: 845
Skąd: rzeszowskie
Wysłany: 2 Czerwiec 2020, 13:38   

ciężko powiedzieć; nie wiadomo co kupisz w używce; równie dobrze może ci ktoś wysłać używany zamiennik z popękaną gumą; najtańszy nowy baw jaki widziałem 160zł
_________________
XJ 4.0
http://jeepcherokee.pl.tl/
 
 
 
szachmat 


Dołączył: 26 Sty 2018
Pochwał: 4
Posty: 335
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2 Czerwiec 2020, 16:17   

Myślę ze nawet jak nty beda cieńsze to i tak będzie to upgrade w stosunku do wahaczy z xj. A jak wyrypia sie gumy to wsadzisz poliuretany i z bani.
 
 
Tetragamatron 
Dawid

Dołączył: 29 Cze 2020
Pochwał: 7
Posty: 349
Skąd: Gniezno
Wysłany: 1 Styczeń 2022, 22:51   

Odkopie temat. żeby koło nie ocierało przy skręcie zakłada sie do Xj wahacze z WJ. długość ta sama ale są przegięte
_________________
XJ limited 2.5 TD i kilka motocykli :D
 
 
 
szachmat 


Dołączył: 26 Sty 2018
Pochwał: 4
Posty: 335
Skąd: Olszyna
Wysłany: 2 Styczeń 2022, 08:41   

Przy czym wahacze z WJ chyba trzeba gdzieś lekko ponacinać, żeby nie wadziło nigdzie.
Wydaje mi się, że szczególnie przy mocowaniu do mostu, bo inaczej most nie zejdzie tak nisko jak na wahaczach XJ.
 
 
rzel 


Dołączył: 22 Mar 2013
Pochwał: 43
Posty: 845
Skąd: rzeszowskie
Wysłany: 2 Styczeń 2022, 09:39   

szachmat napisał/a:
Przy czym wahacze z WJ chyba trzeba gdzieś lekko ponacinać, żeby nie wadziło nigdzie.
Wydaje mi się, że szczególnie przy mocowaniu do mostu, bo inaczej most nie zejdzie tak nisko jak na wahaczach XJ.


w dolnych musiałem lekko uciąć tulejkę żeby weszła w mocowanie mostu lub nadwozia (nie pamiętam czy z obu stron trzeba)
jeśli chodzi o ruch mostu w dół to jest to kwestia górnych wahaczy z wj (nie dolnych, tych esowatych), jak ktoś założy te górne mocowania, które są też bardziej masywne niż w xj to trzeba je podcinać od strony nadwozia bo inaczej oprą się o mocowania i most nie zejdzie max w dół

https://naforum.zapodaj.net/5a4d1b5af1b4.jpg.html
_________________
XJ 4.0
http://jeepcherokee.pl.tl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,064 sekundy. Zapytań do SQL: 8