Dołączył: 22 Mar 2013 Pochwał: 43 Posty: 845 Skąd: rzeszowskie
Wysłany: 6 Sierpień 2021, 19:34
LongKris napisał/a:
I mam jeszcze pytanie odnośnie ustrojstwa które jest odpowiedzialne za wyświetlanie jaka pozycja jest zapięta na reduktorze.
wewnątrz reduktora jest taki element, który obracając się wciska na różną głębokość sprężynujący trzpień czujnika, który wysyła wtedy impuls masy na wyświetlacz w liczniku
czujnik jest typowo mechaniczny, nazywa się to Transfer Case Switch, w przedlifcie można kupić np. w rockauto https://www.rockauto.com/...=13823&jsn=1756
aby zdiagnozować przyczynę braku świecenia pozycji reduktora można zdjąć wtyczkę z czujnika i podać na kolejne piny impuls masy przy włączonym zapłonie powinna się zaświecić kontrolka - wykluczymy wtedy awarię w przewodach między czujnikiem a licznikiem
tu na foto jest czujnik z reduktora 242, a w 231 jest inny, nie pasują zamiennie bo mają różną długość gwintu - np. czujnik z 242 wkręcony w reduktor 231 unieruchomi dźwignię zmiany trybów pracy reduktora i odwrotnie zbyt krótki czujnik z 231 wkręcony w reduktor 231 nie będzie wcale pracował bo trzpień nie będzie wcale wciskany
Bardzo ale to bardzo dziękuję za odpowiedź !!
Szacunek
U mnie nie za bardzo to hula.
Czasem, ale to bardzo rzadko zadziała ale w większości albo nie działa albo wyświetla 4 part time.
A ma ktoś może pomysł, skąd na lewym wyświetlaczu, tam gdzie jest kontrolka check engine 😂🤣😆 może się brać lewa masa?
Kontrolka płynu do spryskiwacza cały czas się pali lub się tli, a ręcznego raz działa raz nie. Jak zadziała to kontrolka się włącza po podciągnięciu dzwigni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum