FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
Dana 35 a Chrysler 8.25
Autor Wiadomość
Gervazy 

Dołączył: 03 Lis 2019
Posty: 8
Wysłany: 6 Czerwiec 2020, 19:49   Dana 35 a Chrysler 8.25

Den dobry
Planuje zmienić mosty z dizelka :zielony: odrazu z wolniejszymi przełożeniami.
Teraz pytanie czy będę mógł przełożyć moje hamulce bebnowe z danki 35 prosto do chryslera, które ostatnio robiłem czy chrysler ma inne bebny ?
 
 
Kacu 
Żeby nie jeepło


Dołączył: 18 Sie 2020
Posty: 39
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19 Grudzień 2020, 21:12   

Gervazy, a nie myślałeś żeby od razu wrzucić tarcze?

I tak będziesz demontował to po co zamieniać na coś gorszego :)

Jeśli jednak bardzo chcesz to chłopaki z cherokeeforum.com już ogarniali temat
https://www.cherokeeforum...25-swap-210316/
_________________
El Classico - 2.5TD VM 1999 Classic
 
 
 
Bestia 
Bestia


Dołączył: 14 Sie 2012
Pochwał: 11
Posty: 1124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Grudzień 2020, 14:07   

Jak chcesz zmieniać mosty to może warto pomyśleć o kroku dalej i wsadzeniu mostów z WJ 3.1TD. Ma blokady, ma tarcze i tył od strony mostu przygotowany do sprężyn.
_________________
Parcheł - Y61 98r. - M57
Alien - Samurai - Zmota Extreme
Toytoyka - LJ70 90r. M52 B28 - Wyczyn

Król Złom - YJ 88r. 4.0 + AW4 - Był.
Zyziu - XJ 98r. 4.0 lift 6,5RC - Był.
Rajdek - Samurai - Seria - Był.
 
 
 
Sygma 


Dołączył: 01 Sie 2010
Pochwał: 68
Posty: 7504
Skąd: Chełm
Wysłany: 30 Grudzień 2020, 16:14   

Teraz jak bym zmieniał mosty to szedł bym w te z WJ
Koszt w zasadzie takie sam.. ale sporo zyskujemy.
_________________
był : XJ 4.0 '97 Limited - Dubai Style Edyszyn
 
 
 
szachmat 


Dołączył: 26 Sty 2018
Pochwał: 4
Posty: 335
Skąd: Olszyna
Wysłany: 30 Grudzień 2020, 20:20   

Bestia napisał/a:
Jak chcesz zmieniać mosty to może warto pomyśleć o kroku dalej i wsadzeniu mostów z WJ 3.1TD. Ma blokady, ma tarcze i tył od strony mostu przygotowany do sprężyn.


Czemu akurat 3.1 TD?
Bo jeżeli chodzi o quadra drive to występowały też prezcież w innych wersjach silinikowych.
Czymś się różniły z 3.1?
 
 
Sygma 


Dołączył: 01 Sie 2010
Pochwał: 68
Posty: 7504
Skąd: Chełm
Wysłany: 30 Grudzień 2020, 23:23   

Przełożeniem to na pewno... 3.91
i podobno mniejszym nalotem kilometrów.
_________________
był : XJ 4.0 '97 Limited - Dubai Style Edyszyn
 
 
 
Bestia 
Bestia


Dołączył: 14 Sie 2012
Pochwał: 11
Posty: 1124
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Luty 2021, 11:41   

szachmat napisał/a:
Bestia napisał/a:
Jak chcesz zmieniać mosty to może warto pomyśleć o kroku dalej i wsadzeniu mostów z WJ 3.1TD. Ma blokady, ma tarcze i tył od strony mostu przygotowany do sprężyn.


Czemu akurat 3.1 TD?
Bo jeżeli chodzi o quadra drive to występowały też prezcież w innych wersjach silinikowych.
Czymś się różniły z 3.1?


O sorry nie wyśledziłem. Wiesz co z tego co pamiętam to przełożenia mają fajne i QD2 miały zdaje się tyle pamiętam, kurcze w zasadzie proste a dobre pytanie, jak jeszcze bardziej się Jeepowałem to pamiętam, że z uwagi na typ blokad + przełożenia, które były odmienne... hmm tak mi się wydaje ... :) Utkwiło mi że ze wszystkich opcji najlepiej właśnie wychodziły te od wj3.1 - swoją drogą coś w nich musiało być dobre ;P
_________________
Parcheł - Y61 98r. - M57
Alien - Samurai - Zmota Extreme
Toytoyka - LJ70 90r. M52 B28 - Wyczyn

Król Złom - YJ 88r. 4.0 + AW4 - Był.
Zyziu - XJ 98r. 4.0 lift 6,5RC - Był.
Rajdek - Samurai - Seria - Był.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,114 sekundy. Zapytań do SQL: 11