FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
Cherokee zasilanie w pompie paliwa
Autor Wiadomość
luki367 

Dołączył: 19 Maj 2022
Posty: 4
Wysłany: 19 Maj 2022, 17:38   Cherokee zasilanie w pompie paliwa

Witam, mam problem z zasilaniem pompy paliwa.
Mianowicie samochod przestał odpalać pod koniec wyjazdu w terenie i znalazłem przyczyne z ktora nie moge sie uporać.
Po wyjęciu pompy paliwa okazalo się że działa ale prąd do nie nie dochodzi, idąc po kablu znalazlem urwany przewód przy tylnym prawym kole(leciał przy progu prawodpodobnie z reszta kabli ale nie ma nigdzie drugiego konca a pol samochodu przeszukalem ) i nie mam pojęcia gdzie on dalej leci/lecial.
Jest to jeep po swapie i polowa rzeczy tu nie na swoim miejscu i pytanie czy jest mi ktos w stanie wyjaśnić jak dojśc do tego gdzie to leci ?

jeep — kopia.jpg
x
Plik ściągnięto 2 raz(y) 201,63 KB

 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1181
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Maj 2022, 07:37   

luki367 napisał/a:
czy jest mi ktos w stanie wyjaśnić?

Poprzedni właściciel?
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
luki367 

Dołączył: 19 Maj 2022
Posty: 4
Wysłany: 20 Maj 2022, 14:38   

Gregor887 napisał/a:
luki367 napisał/a:
czy jest mi ktos w stanie wyjaśnić?

Poprzedni właściciel?



niestety poprzedni wlasciciel tego nie robil
 
 
Tetragamatron 
Dawid

Dołączył: 29 Cze 2020
Pochwał: 6
Posty: 341
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20 Maj 2022, 15:42   

Jaki silnik wstawiony od czego ?. dzięki tym informacją znajdziemy schemat instalacji i dojdziemy do którego przekaźnika leciał ten przewód, jeśli masz legęde na bezpiecznikach od swapa to i moze dojdziesz do tego który to fuel pump
_________________
XJ limited 2.5 TD i kilka motocykli :D
 
 
 
luki367 

Dołączył: 19 Maj 2022
Posty: 4
Wysłany: 20 Maj 2022, 16:29   

zmiana z diesla na 4.0 renix
 
 
Tetragamatron 
Dawid

Dołączył: 29 Cze 2020
Pochwał: 6
Posty: 341
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20 Maj 2022, 17:34   

luki367 napisał/a:
zmiana z diesla na 4.0 renix

schemat z renixa
https://jeep-manual.ru/index.php?page=126
_________________
XJ limited 2.5 TD i kilka motocykli :D
 
 
 
Tetragamatron 
Dawid

Dołączył: 29 Cze 2020
Pochwał: 6
Posty: 341
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20 Maj 2022, 17:35   



tutaj więcej na temat samego zasilania pompy
http://cruiser54.com/?p=249
_________________
XJ limited 2.5 TD i kilka motocykli :D
 
 
 
szachmat 


Dołączył: 26 Sty 2018
Pochwał: 4
Posty: 326
Skąd: Olszyna
Wysłany: 23 Maj 2022, 08:07   

Jak ogarniesz urwany przewód, sprawdź tzw 'porcelankę'.
Możesz ją bez obaw zmostkować. Jest przy lewym przednim błotniku.
wklep sobie 'fuel pump ballast resistor' to zobaczysz jak wygląda i gdzie jest.
 
 
luki367 

Dołączył: 19 Maj 2022
Posty: 4
Wysłany: 3 Czerwiec 2022, 16:36   

chwile mnie nie było na forum ale nadal nie rozwiązałem problemu.. miałem lekki brak czasu ale znow grzebie i nie mam pojecia ktoredy on lecial ( gdzie powinienem szukac tego kabla jeżeli leciałby oryginalnie od pompy do aku ?)

szachmat napisał/a:
Jak ogarniesz urwany przewód, sprawdź tzw 'porcelankę'.
Możesz ją bez obaw zmostkować. Jest przy lewym przednim błotniku.
wklep sobie 'fuel pump ballast resistor' to zobaczysz jak wygląda i gdzie jest.


porcelanka z tego co widzę juz jest ominięta :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,068 sekundy. Zapytań do SQL: 12