FAQ  | Szukaj  | Użytkownicy  | Grupy  | Rejestracja  | Zaloguj
Poprzedni temat «» Następny temat
Bagażnik wyprawowy
Autor Wiadomość
kali 


Dołączył: 17 Sie 2010
Pochwał: 5
Posty: 120
Skąd: Praga Północ
Wysłany: 11 Grudzień 2010, 21:10   

no to sobie pogadaliśmy, a teraz wracamy do tematu :lol: , czyli amatorskiego wykonania bagażnika wyprawowego mojego projektu.

dzisiaj zakupiłem materiał na bagażnik, po długich zastanawianiach pozostaje przy pierwotnym planie, a więc profil stalowy 20x20x2.
Bagażnik będzie miał wymiary 1740 x 1310 x 150
Przy bdowie należy wziąć pod uwagę fakt, że XJ jest węższy z tyłu niż w środku i z przodu, czyli z tyłu szerokość dachu ma 1310 mm, zaś w środku i z przodu 1330 mm. Jest to wymiar miedzy rynienkami.
A więc do budowy zakupiłem:
4 sztuki o długości 1740 mm
10 sztuk o długości 1270 mm
10 sztuk o długości 110 mm, te elementy będą z przodu i z tyłu, nad bokami jeszcze się zastanawiam, albo będą blaszki, albo słupki jak w planie.

Jako, że usługi spawalnicze, okazało się, że do tanich nie należą, zakupiliśmy na potrzeby różnych projektów spawarkę inwektorową, trzeba będzie sobie przypomnieć jak to z tym spawaniem było, bo kiedyś spawałem i szło mi całkiem nieźle, ale lat kilka upłynęło i ręka trochę wyszła z wprawy. A więc okazało się, że spawarka zamortyzuje mi się po wykonaniu najbliższych dwóch projektów :brawo: , a później będzie już spawanie gratis.

Teraz trzeba będzie znaleźć chwilę, aby to zacząć łączyć w całość, ale może to jeszcze chwilkę potrwać, ale nadal nie ma pośpiechu.
_________________
Pozdrawiam
Irek^Kali
Jeep Cherokee 4l 1988 rok na razie, Szosowy :-), ale coraz mniej + KL71 235/75/R15
A jego imię Dżejsi
I trochę klasyki na http://www.beczkolandia.pl
.
 
 
kali 


Dołączył: 17 Sie 2010
Pochwał: 5
Posty: 120
Skąd: Praga Północ
Wysłany: 30 Grudzień 2010, 10:23   

pewnie myśleliście, że się poddałem, a nie, ja sobie powoli dłubię przy moim bagażniczku, a plan jest taki, aby jeszcze w tym roku było gotowy :)

mocowanie bagażnika do dachu rozwiązałem następująco:





a to w fazie rodukcji


aż przyszła pora na pierwszą przymiarkę, i okazało się, że pasuje :brawo:



a potem (a właściwie teraz), to już tylko pomalować



przykręcić lampy i założyć na dach
_________________
Pozdrawiam
Irek^Kali
Jeep Cherokee 4l 1988 rok na razie, Szosowy :-), ale coraz mniej + KL71 235/75/R15
A jego imię Dżejsi
I trochę klasyki na http://www.beczkolandia.pl
.
 
 
Sygma 


Dołączył: 01 Sie 2010
Pochwał: 68
Posty: 7502
Skąd: Chełm
Wysłany: 30 Grudzień 2010, 10:31   

faaaaajny :mrgreen:
_________________
był : XJ 4.0 '97 Limited - Dubai Style Edyszyn
 
 
 
kali 


Dołączył: 17 Sie 2010
Pochwał: 5
Posty: 120
Skąd: Praga Północ
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 13:49   

zrobione, założone :lol: :brawo:

_________________
Pozdrawiam
Irek^Kali
Jeep Cherokee 4l 1988 rok na razie, Szosowy :-), ale coraz mniej + KL71 235/75/R15
A jego imię Dżejsi
I trochę klasyki na http://www.beczkolandia.pl
.
 
 
MlodyXJ 


Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 13
Skąd: Starachowice
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 13:56   

Super wyszło :-D
_________________
XJ 4.0HO 92r. Lift 4 SIMEX 31"
 
 
Sygma 


Dołączył: 01 Sie 2010
Pochwał: 68
Posty: 7502
Skąd: Chełm
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 14:09   

kali, a jak koło przyczepiłeś ?
_________________
był : XJ 4.0 '97 Limited - Dubai Style Edyszyn
 
 
 
kali 


Dołączył: 17 Sie 2010
Pochwał: 5
Posty: 120
Skąd: Praga Północ
Wysłany: 31 Grudzień 2010, 16:48   

kali napisał/a:
kali, a jak koło przyczepiłeś ?


pręt fi 10, z jednej strony nagwintowany, a z drugiej finezyjnie wygięty, a w dziurę włożyłem kółko do wózków, idealnie pasuje, jak zdejmę, aby zrobić dziurkę pod kłódkę (trzeba jakoś zabezpieczyć) to zrobię fotkę :)
_________________
Pozdrawiam
Irek^Kali
Jeep Cherokee 4l 1988 rok na razie, Szosowy :-), ale coraz mniej + KL71 235/75/R15
A jego imię Dżejsi
I trochę klasyki na http://www.beczkolandia.pl
.
 
 
DJa-cek 

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 33
Skąd: WWL
Wysłany: 21 Wrzesień 2011, 07:42   

znalazłem fajny bagażnik
_________________
w planach XJcik
 
 
suchorz 


Dołączył: 01 Sie 2010
Pochwał: 102
Posty: 3708
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21 Wrzesień 2011, 19:48   

DJa-cek napisał/a:
znalazłem fajny bagażnik

moze wizualnie, ale w teren jest do bani. :mrgreen:
_________________
Wrangler JL Rubicon 2,0 Turbo
Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0 lift LA 4,5", MT 32"- SPRZEDAM

Jeep - serwis i modyfikacje off road,Montaż i serwis instalacji LPG
Sklep: lifty, oleje, filtry, części, wyciągarki, snorkele, tłumiki, katalizatory, LED itp
www.suchorz4x4.com www.jeep-wrangler.pl
www.facebook.com/suchorz4x4

 
 
 
armm 


Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 22 Wrzesień 2011, 16:30   

a co z nim nie teges ?
_________________
XJ 4.0'98 Limited
 
 
suchorz 


Dołączył: 01 Sie 2010
Pochwał: 102
Posty: 3708
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Wrzesień 2011, 18:52   

Spróbuj przyszorować nim o drzewo, to zobaczysz. :lol:
Halogeny nie osłonięte, wiec każda gałąź je trafi i szybko potłucze.

Bagażnik dobry na skałki w USA, bo jest tylko do wożenia gratów.
_________________
Wrangler JL Rubicon 2,0 Turbo
Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0 lift LA 4,5", MT 32"- SPRZEDAM

Jeep - serwis i modyfikacje off road,Montaż i serwis instalacji LPG
Sklep: lifty, oleje, filtry, części, wyciągarki, snorkele, tłumiki, katalizatory, LED itp
www.suchorz4x4.com www.jeep-wrangler.pl
www.facebook.com/suchorz4x4

 
 
 
czorny 

Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: kraków
Wysłany: 17 Sierpień 2012, 22:45   

Jak już kiedyś XJta kupię to taki bagażnik musowo być musi :mrgreen: Bo mi się podoba :mrgreen:
 
 
pawelk1 

Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 62
Skąd: bagniewo
Wysłany: 23 Listopad 2015, 11:42   

bo to taki bagażnik na zakupy pod market ... coby ludziska widziały że poważny klient :mrgreen:
 
 
Gregor887 

Dołączył: 04 Lip 2014
Pochwał: 27
Posty: 1150
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Listopad 2015, 23:17   

Ku pamięci, póki jeszcze temat nie wyleciał. Sporo istotnych informacji i pomysłów
http://www.jeep.org.pl/fo...tibaga%C5%BCnik
_________________
XJ 2,1 TD '93
Dystanse amortyzatorów, kratki bezpieczeństwa, bagażniki, zabudowy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Poprzedni temat «» Następny temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Odpowiedz do tematu

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,086 sekundy. Zapytań do SQL: 10